среда, 8 февраля 2017 г.

Модуль 2

Цей модуль допоміг мені  дізнатися, що існує кілька систем, які допомагають учителям визначити навчальні цілі та методи розвитку мислення учнів. У 1956 році Бенджамін Блум, професор Чіказького університету (США), запропонував багаторівневу структуру розумової діяльності учнів. Блум виділив шість рівнів розвитку мислення. На першому, базовому, рівні знаходяться знання, а вище – послідовно: розуміння, використання, аналіз, синтез та оцінювання фактів і відомостей, їх застосування для розв’язування завдань реального життя чи в навчальній діяльності.
Ознайомиться з основними ознаками методу навчальних проектів та виділіть основні, за якими цей метод відрізняється від традиційних методів навчання.

При навчанні Учні самі формулюють проблему, або вчитель ставить перед ними проблему (чи надається проектне завдання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий